»Igra igralce in občinstvo napeljuje v pogovore o postkapitalističnih strategijah in o različnih diskurzih, ki ležijo pod površjem vzhajajočih označevalcev 'nove ekonomije'.«
»Idealno bi bilo ogled zaključiti po katarzični šesti epizodi, a ne predstavljam si gledalca s tolikšno mero samodiscipline.«
»Bili pa ste posvarjeni: zadnji dve epizodi poleg 'velikega razkritja' ‒ Kdo hudiča sploh organizira te igre in zakaj? ‒ prinese tudi antiklimaktično predvidljiv razplet.«
»Igralcem smo hoteli vzbuditi strah.«
»Največ pozornosti smo posvetili tej sceni. Porabili smo veliko časa – naša največja skrb pa je bila, kako uprizoriti sončni zahod. Hoteli smo uprizoriti podobo, ki bi bila tanka meja med resničnostjo in navideznostjo.«
»Serija se osredotoča le na kapitalistične vrednote, kot je denar, 'svet, v katerem šteje le denar in ki je podoben peklu'.«
»Že višina 1,5 metra vam lahko vzbudi strah. In steklo jih je (igralce) tudi dejansko naredilo nervozne. Tako smo lahko prikazali tudi nenadzorovane gibe telesa, ko je pod stresom. Občutek je bil, kot da bi skakal po resničnem mostu, igra je bila resnična, in to so tudi občutili.«
»Slavi družbo, v kateri so 'korupcija in nemoralni običaji nekaj normalnega'.«
»Naj otoci ne gledajo Squid Game. Serija je precej nazorna z obilico nasilne vsebine.«
»Z Netflixom se pogovarjam o drugi in tretji sezoni. Kmalu se bomo dogovorili.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju